Homeshopping 2.0 a kínai Amazonon, a Taobao-n

A Taobao a kínai Amazon. Sztárgyártó, fame stúdiók gyártanak videós, streaming kontentet, amiben influenszerek ajánlanak termékeket, és ezek a videók a Taobao-n láthatók. Felépített gyerekszobák vannak, de az nem az influenszer saját szobája, hanem egy iroda, ahonnan sok influenszer "sugároz", erősen bevilágított szobákból. 

Homeshopping TV 2.0. A reality show és a reklám keveréke.
Míg Európában a livestreamezés főleg csak gamereknél megy még. Kínában már 4 milliárd eurós a livestreaming piac.

A legnagyobb sztárnak, Yagi -nak pl. napi 5 millió nézője van, sminkcégeknek, divat cégeknek, tech cégeknek reklámoz. 10 000 eurót visz haza havonta.  100 eurót kap bemutatott termékenként. Napi 5 órát van adásban.
Akinek beesik a nézettsége, vagy fegyelmezetlen livestream közben, pl. mobilon játszik, cigizik, eszik-iszik, annak levonnak a fizetéséből. Egy új influenszer ennél az ügynökségnél az első hónapban 650 eurót keres.